vice odberatelu 1

Jak získat prvních 1000 emailových odběratelů z vašeho webu

Jak na svých webových stránkách získat prvních 1000 odběratelů e-mailů. Můj e-mailový seznam je číslem jedna mezi místy, kde vydělávám peníze ve svém online podnikání, proto se o to s vámi chci podělit. Většina lidí, kteří navštíví váš web, nebudou připraveni na to, si u vás něco koupit hned při první návštěvě. Proto velmi důležité, abychom z nich udělali své e-mailové odběratele.

Dejte lidem důvod se registrovat

První věcí, kterou musíte udělat, je dát lidem důvod, aby se zaregistrovali do vašeho e-mailového seznamu. Spousta lidí láká větou: „Zaregistrujte se k odběru novinek“. Na toto hned zapoměňte – nikdo se nechce přihlásit k odběru obecného zpravodaje. Místo toho nabídněte něco hodnotného zdarma, tzv.„freebie“ nebo „magnet zdarma“.

V zásadě poskytnete svému ideálnímu klientovi něco hodnotného, co potřebuje/ hledá/ získá rád a  dáte mu to zcela zdarma výměnou za jeho e-mail. Někteří lidé vytváří kontrolní seznamy, šablony, bezplatné zkušební verze svých online kurzů,…. Existuje tolik různých věcí, které můžete připravit, takže si s tím vyhrajte a buďte kreativní. Myslete na to, co by se jim líbilo, a také na to, co vede k vaší placené službě.

free download

Přidejte registrační formuláře

Poté vytvořte registrační formuláře pro toho freebie  všude na váš web. Může být v zápatí, v postranním panelu blogu. Klidně i do hlavičky vašeho webu, aby jej lidé viděli, i když se budou posouvat dolů po stránce. Existuje několik různých způsobů, jak toho dosáhnout. Dejte jen do všech stránek, do kterých to půjde. Kdekoli to dává smysl – protože by to měl být jeden z vašich hlavních cílů na vašem webu.

Vytvořte vstupní stránku

Další věc, kterou bych vám doporučila, je vytvořit vstupní stránku, kterou si získáte pozornost. Odřízněte ji záhlaví i zápatí a odkazujte přímo na ni. Na stránce by nemělo být nic, co by mohlo odvádět pozornost zájemce jinam. Jedinou možností na ni bude registrace třeba k získání freebie. Taková stránka je skvělá i pro sdílení s potenciálními klienty. Pošlete jim odkaz s jedinou možností akce a poté s nimi můžete pokračovat a budovat dále váš obchodní vztah.

Přidejte vyskakovací okno

Další věcí, kterou můžete udělat, je přidat na svůj web vyskakovací přihlašovací formulář. Vím, na co si o tom asi myslíte, někteří mají averzi na vyskakovací okna. Ale to je tím, že je některé webové stránky mají udělané špatně. Myslím, že jdou vytvořit opravdu pěkným a efektivním způsobem, který není příliš rušivý. Jedním z klíčů je, aby se neukazovaly opakovaně stejné osobě – stačí je ukázat jednou za návštěvu.

Zvyšte návštěvnost svého webu

navstevnost webu

Zrušili jste nudný odběr novinek. Vytvořili jste opravdu lákavý poutač, přidali jste jej všude na váš web, vytvořili jste cílovou stránku a dokonce i vyskakovací okno – to vše vám opravdu pomůže zajistit si  prvních 1000 odběratelů – ale nejdůležitější částí je řídit návštěvnost své nově optimalizované webové stránky.

Když jsem poprvé začínala, očekávala jsem, že si mě všichni nějak najdou, i když jsem nedělala absolutně nic pro to, aby mě mohli najít.  Řídit nějakým způsobem provoz na své stránce je pro online podnikání bezpodmínečně nutné, ať už se rozhodnete používat SEO strategie, sociální média nebo placené reklamy. 

Nejprve musíte získat návštěvnost a poté se určitá část těchto lidí převede na e-mailové odběratele, což je skvělé, protože pak máte vyhrazené publikum lidí, kteří se zajímají o to, co děláte. A nakonec se z těchto vašich posluchačů z největší pravděpodobností stanou vaši klienti. 

To jsou moje tipy, jak získat prvních 1000 odběratelů e-mailů z vašeho webu. Zajímalo by mě, kterou  z těchto strategií dnes ve svém podnikání praktikujete. Dejte mi vědět v komentářích. 

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *